با وجود اینکه طرفداران سریال “فرار از زندان-Prison Break” با شنیدن خبر برگشتن سریال خیلی خوشحال شدند اما هنوز یک سوال بزرگ هست که در ذهن همه وجود دارد. (مواظب اسپویل فصل‌های قبل باشید.)

به گزارش آریافیلم به نقل از کافه سینما، سوال اصلی طرفداران این است که شخصیت ونت ورث میلر-Wentworth Miller یعنی مایکل اسکافیلد که در آخرین قسمت سریال زنده نماند، چطور قرار است در سری جدید حضور پیدا کند؟

دامینیک پرسل-Dominic Purcell که نقش لینکن برادر مایکل را بر عهده داشت بدون اینکه چیزی را لو بدهد گفت: “چیزی که من می‎دانم این است که داستان از ادامه‎ی آخرین قسمتی که پخش شد شروع می‎شود. از جزییات داستان خبر دارم اما نمی‎توانم چیزی به شما بگویم. اما خیلی داستان هیجان‌انگیزی است. مطمئنا برای طرفداران بی‌معنی نخواهد بود”.

طبق حرف‎های پرسل، باید تصور کنیم که مایکل یک جوری توانسته مرگ جعلی‎اش را در مایه‎های جیسون بورن، واقعی جلوه بدهد! دامینیک چیز زیادی بروز نمی‎دهد و تنها چیزی که می‎گوید این است: “فقط می‎توانم بگویم که کلی سفر در کار است”. پرسل همچین در جایی دیگر گفته که “اگر سریال را ببینید و شاهد ماجرا باشید، همه چیز برای‌تان معنا پیدا خواهد کرد و توجیه خواهید شد”.